Thursday, November 27, 2014

Philadelphia in imagini / Philadelphia in pictures

Pentru ca am facut cateva poze cu super aparatul telefonului meu mobil :) m-am gandit ca pentru unii ar fi interesant sa vada si in imagini cam cum este pe aici. O sa le si explic pentru a putea intelege mai bine:)

Mai jos sunt  poze facute la prima noastra iesire pe strazile americane:). Cam asa arata imprejurimile.





Am avut ocazia sa intru si intr-un local Buffalo wings cand era football night

In drum spre Tennesse am vazut cam cum arata drumurile lor si aproape ca am fost martorii formarii unei tornade. Si imi place ca berea este semnalizata corespunzator:))


Avem si restaurante sa ne aduca aminte de acasa!

Cam asa arata centrul Philadelphiei:

















 Tot in centru gasiti si o piata foarte faina. O recomand chiar si turistilor. Sunt multe locuri unde poti incerca mancarea traditionala de aici.




Bineinteles ca orasul si magazinele sunt pregatite pentru Craciun:)








Pe curand.






No comments:

Post a Comment